Asiakashallinnan kehittäminen pk-yrityksissä, case
Mentula, Elisa (2014)
Kandidaatintutkielma
Mentula, Elisa
2014
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201402111449
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201402111449
Tiivistelmä
Tutkielmassa selvitetään, mitä asiakashallinta tarkoittaa valituista teoreettisista näkökulmista, eli toimintatapojen ja teknologian perspektiiveistä tarkasteltuna. Työssä käsitellään myös asiakassuuntautuneen liiketoimintastrategian suurta merkitystä tehokkaan asiakashallinnan taustalla. Lisäksi tutkitaan sitä, mitä erityispiirteitä on pk-yritysten asiakashallinnassa ja sen kehittämisessä. Erityisen kiinnostuksen kohteena on, mitä hyötyjä pk-yritykset, ja erityisesti Yritys X, voivat asiakashallinnan kehittämisellä itselleen saavuttaa ja mitä ongelmia yrityksen asiakashallinnassa ja sen kehittämisessä on havaittu.