Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Green Marketing and its Role in Firm’s Strategy

Kataja, Reetta (2014)

Katso/Avaa
BachelorThesis-ReettaKataja.pdf (658.0Kb)
Lataukset: 


Kandidaatintutkielma

Kataja, Reetta
2014

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201402211566

Tiivistelmä

Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan vihreän markkinoinnin strategista roolia ja sen tuomaa lisäarvoa yritykselle. Tutkimuksessa selvitetään, mitä vihreä markkinointi on, mistä syistä yritykset harjoittavat sitä ja tuoko se lisäarvoa yritykselle. Case-yrityksinä tutkielmassa ovat UPM-Raflatac ja Lappeenrannan Energia Oy.
 
The main goal of this study is to find out, what is the role of green marketing in company’s strategy, and how important this role is to the company. Reasons that make firms start green marketing are also discussed. Study also aims to find out if green marketing brings added value to the company, and specify variety of these values. Case-companies of this study are UPM-Raflatac and Lappeenrannan Energia Oy.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [3867]
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste