Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Organisaatioiden ostokäyttäytyminen
(2015)
Tämä kandidaatin työ käsittelee organisaatioiden ostokäyttäytymistä. Ennen kaikkea keskitytään nykypäivänä ilmenemään ostopäätökseen ottaen huomioon eri vaikuttajia, kuten brändi, asiakassuhde sekä päätöksentekoon osallistuvat ...
Teollisuuden palvelujen brändääminen
(2011)
Työn tavoitteena on, että työn luettuaan lukija pystyy ymmärtämään palvelu- ja yritysbrändin suhteen ja kuinka se ilmenee teollisuuden palvelujen brändäämisessä. Lukijalle pyritään myös selventämään teollisuuden palveluihin ...
Brändistrategian kehittäminen strategisen suunnitelun osana
(2023)
Brändit ovat yrityksille keskeisiä voimavaroja, ja niiden tehokas hallinta on liiketoiminnan menestyksen perusta. Brändit eivät kuitenkaan ole vakaita, vaan ne vaativat jatkuvaa analysoimista ja kehitystä säilyttääkseen ...
Kestävyyden integroiminen markkinointistrategiaan ja sen vaikutus brändiin tekstiili- ja vaatetusalalla
(2024)
Tässä työssä tutkitaan kestävyyden integroimista markkinointistrategiaan ja sen vaikutusta brändiin. Työssä selvitetään mistä tekstiili- ja vaatetusalan kestävyys koostuu, mitkä asiat luovat haasteita sen toteuttamisessa ...