Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Onnistuneiden yrityskauppojen yhteiset tekijät
(2020)
Kandidaatintyön tavoitteena on tunnistaa onnistuneiden ja epäonnistuneiden yrityskauppojen yhteisiä tekijöitä ja tuottaa lukijalle empiirinen katsaus aiheesta.
Työssä käydään myös läpi yrityskauppojen perimmäistä syitä ...
Data-analytiikan hyödyntäminen yrityskaupoissa
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena on antaa lukijalle yleiskuva data-analytiikasta ja yrityskaupoista sekä selvittää miten data-analytiikkaa on hyödynnetty ja voidaan tulevaisuudessa hyödyntää yrityskaupoissa. Työssä käsiteltiin ...
Due diligence kriittisenä osana yrityskauppaa
(2023)
Yrityskauppojen määrä on kasvanut viime vuosikymmeninä merkittävästi ja niistä on tullut globalisaation myötä yhä tärkeämpi kasvukeino yrityksille. Yrityskaupat ovat merkittäviä strategisia päätöksiä, jotka tulee tehdä ...