Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Ostettujen yritysten integraatio ostavaan organisaatioon : Case Bravida Finland Oy
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena on tutkia yritysostojen integraatioprojektit ja tulosten perusteella antaa suuren talotekniikkakonsernin suomalaiselle tytäryhtiölle kehitysehdotuksia sen yritysostojen integraatiotyöhön. Lisäksi ...
Yrityskaupan onnistumisen edellytykset
(2020)
Suomalaisen yhteiskunnan huolena on jo kauan ollut ikääntyvä yrittäjäjoukko sekä kuinka näille yrityksille löydetään jatkajat. Yhteiskunnallinen huoli yritystoiminnan jatkuvuudesta on aiheellinen, koska pk-yrityksiä on ...
Onnistuneiden yrityskauppojen yhteiset tekijät
(2020)
Kandidaatintyön tavoitteena on tunnistaa onnistuneiden ja epäonnistuneiden yrityskauppojen yhteisiä tekijöitä ja tuottaa lukijalle empiirinen katsaus aiheesta.
Työssä käydään myös läpi yrityskauppojen perimmäistä syitä ...
Data-analytiikan hyödyntäminen yrityskaupoissa
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena on antaa lukijalle yleiskuva data-analytiikasta ja yrityskaupoista sekä selvittää miten data-analytiikkaa on hyödynnetty ja voidaan tulevaisuudessa hyödyntää yrityskaupoissa. Työssä käsiteltiin ...
Due diligence kriittisenä osana yrityskauppaa
(2023)
Yrityskauppojen määrä on kasvanut viime vuosikymmeninä merkittävästi ja niistä on tullut globalisaation myötä yhä tärkeämpi kasvukeino yrityksille. Yrityskaupat ovat merkittäviä strategisia päätöksiä, jotka tulee tehdä ...