Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Palvelualalla toimivan pienyrityksen brändin rakentaminen sosiaalisen median aikakautena
(2022)
Tämä kandidaatin tutkielma syventyy brändin rakentamiseen sosiaalisen median aikakautena keskittyen erityisesti pienien palvelualalla toimivien yritysten näkökulmaan. Tutkielmassa tarkastellaan brändiä käsittelevää aiempaa ...
Henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa suomalaisten kuntosali- ja liikunta-alan yrittäjien keskuudessa
(2022)
Tämä kauppatieteiden kandidaatintutkielma tutkii suomalaisten kuntosali- ja liikunta-alan yrittäjien luomia henkilöbrändejä sosiaalisessa mediassa. Tutkielman tavoitteena on selvittää, miten henkilöbrändi luodaan ...
Uuden yrityksen brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämän kandidaatintyön tarkoitus on tutkia uuden yrityksen brändinrakentamisprosessia ja sen eri vaiheita, ja selvittää miten yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa tässä prosessissa. Uusien yrityksien lähtökohdat ...
Utilizing social media marketing to build brand equity of small and medium sized companies
(2023)
The purpose of this bachelor's thesis is to investigate the possibilities of small and medium-sized companies to increase their brand equity using social media as a tool. The study includes one case company, whose current ...