Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Markkinointisuunnitelma NäköVisio Oy:lle
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma Näkövisio Oy:lle. Suunnitelman kannalta keskeistä oli etenkin yrityksen sen hetkisen tilanteen kartoittaminen, vahvuuksien ja mahdollisuuksien tunnistaminen, ja ...
Asiakasarvon luominen B2B-asiakkaille ICT-toimialan yrityksessä
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, kuinka ICT-toimialan yrityksessä luodaan asiakasarvoa B2B-asiakkaille. Tutkimuskysymystä tarkennetaan tutkielman teoreettisen viitekehyksen perusteella luoduilla ...
Kohdennettu online-mainonta kuluttajan näkökulmasta
(2020)
Tämä kanditutkielma tutkii kohdennettua online-mainontaa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää kuluttajien asenteita ja näkemyksiä kohdennetusta online-mainonnasta, sillä aiempaa tutkimusta on tästä näkökulmasta melko ...
Markkinoinnin vaikutus listautumisannin onnistumiseen
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman päämääränä on tutkia, miten yhtiöt voivat hyödyntää markkinointia listautumisannin yhteydessä. Tutkimustyö on toteutettu kvalitatiivisena eli laadullisena tutkimuksena. Tutkielmaa varten kerätty ...