Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
B2B-yrityksen brändin kehittäminen : case Evision Oy
(2022)
Tämän kandidaatin tutkielman tarkoitus on kuvailla brändin kehittämiseen liittyvää termistöä sekä tutkia brändin kehittämistä B2B-markkinoilla. Tutkielman teoriatausta perustuu brändin kehittämisen termistöön ja määritelmiin. ...
Brändin merkitys kilpailtaessa suuryrityksiä vastaan aurinkopaneelimarkkinoilla
(2023)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on kuvailla brändipääoman ja brändistrategian välistä suhdetta sekä tutkia brändin vaikutusta kilpailukykyyn. Tutkimuksen teoriatausta pohjautuu brändipääoman määritelmään sekä brändin ...
Developing a brand in the solar panel market : case Sons of solar Oy
(2023)
The purpose of this bachelor’s thesis is to research brand development in the Finnish solar panel industry by utilizing the case company Sons of solar Oy. The theoretical background of this thesis is based on the key ...