Hae LUTPubista
Aineistot 1-8 / 8
Asiakaspääoma fuusioituvassa yrityksessä : Asiakaspääoman arvon tunnistaminen kahdessa fuusioituvassa finanssialan yrityksessä
(2019)
Tutkimuksessa selvitettiin kahden fuusioituvan finanssialan yrityksen kykyä tunnistaa niiden asiakaspääoma selvittämällä ensin yritysten aineettoman pääoman tila Bernard Marrin menetelmällä. Tutkimuksen toisessa osassa ...
The impact of product brand stories on customer experience in the fashion industry
(2018)
Brand stories are proven to be an excellent tool to engage customers emotionally with a brand and create positive customer experiences. This thesis aims to investigate what the role of product brand stories is on the ...
Luottamuksen rakentuminen verkkokauppaympäristössä
(2022)
Verkossa ostaminen on lisääntynyt räjähdysmäisesti koronapandemian aikana. Kysynnän kasvaessa myös kilpailu verkkokauppojen kesken kasvaa. Lisäksi muuttuvat trendit ja asiakkaiden vaatimukset asettavat verkkokaupoille uusia ...
The impact of customer experience on the intention to purchase live stream tickets in the music industry
(2021)
The purpose of this master's thesis is to investigate the factors which influence a customer's decision to purchase a live stream experience in the music industry. The need for this research became quickly necessary during ...
Exploring the customer experience through customer journey in online store : case study in the fashion retail industry
(2021)
In today’s retail environment, the number of new online stores is ever increasing, and organizations are facing new challenges in terms of creating outstanding online customer experiences. Improving customer experience has ...
Identifying the relevant touchpoints to influence the customer experience in a small B2B company
(2022)
The purpose of this thesis is to examine what influences the customer experience throughout the customer journey. The thesis was done as a case study for a small family-owned B2B company operating in the highly competitive ...
Asiakaspalvelijoiden asiakaskokemuksen muodostuminen vähittäiskaupan ympäristössä
(2023)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on tutkia millaisia positiivisia, asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä, asiakaspalveluammateissa työskennelleet henkilöt nostavat esiin ollessaan palveltavina. Samalla tarkastellaan ...
Enhancing customer experience on P2P platforms : a qualitative study of the Valmista platform
(2024)
This thesis examines the critical role of customer experience (CX) in user satisfaction with peer-to-peer (P2P) platforms, focusing on Valmista platform as a case study. The purpose of this study is to find out, with the ...